Nus analisain da moda anonimisada las infurmaziuns da noss utilisaders per pudair porscher in meglier servetsch e satisfar a lur basegns. Questa pagina utilisescha er cookies per analisar per exempel las activitads sin la pagina.Vus pudais specifitgar en voss navigatur las cundiziuns d'archivaziun e d'access als cookies.
La pagina tetgala: historiaHelvetica
Brücke über die Calancasca der Bahnlinie Bellinzona-Mesocco, mit Verbotsschild.

Brücke über die Calancasca der Bahnlinie Bellinzona-Mesocco, mit Verbotsschild.

zercladur 6th, 2020
Claudio Abächerli

Dies war die Brücke über die Calancasca der Bellinzona-Mesocco Bahnlinie. Es ist immer noch an Ort und Stelle, auch wenn die Gleise entfernt worden sind. Das Verbotsschild stammt aus der Zeit, als die Eisenbahn noch in Betrieb war. Aber wer kennt schon das " Bahnpolizeigesetz Art. 1-6“ ?? Beachten Sie, dass unter dem Schriftzug "Zugang verbotene" eine weitere, ältere Schrift erscheint, von der wir mit Mühe nur die untere Zeile lesen können. "solo agli aventi diritto = nur für Berechtigte"

Ti stos esser connectà per agiuntar in commentari
Nagin commentari il mument
Network:
Sponsurs:
16,514
824
© 2024 FONSART. Tut ils dretgs resalvads. Dissegnà da High on Pixels.