Nus analisain da moda anonimisada las infurmaziuns da noss utilisaders per pudair porscher in meglier servetsch e satisfar a lur basegns. Questa pagina utilisescha er cookies per analisar per exempel las activitads sin la pagina.Vus pudais specifitgar en voss navigatur las cundiziuns d'archivaziun e d'access als cookies.
La pagina tetgala: historiaHelvetica
Besuch der Landesausstellung 1939 in Zürich

Besuch der Landesausstellung 1939 in Zürich

1939
Gieri Battaglia

Eine Reise aus dem Bündnerland nach Zürich war früher etwas ganz spezielles. Viele Leute mussten hart arbeiten und hatten wenig Geld. So auch die Geschwister Deti und Stefan Battaglia aus Feldis. Sie Verkäuferin, er Zimmermann.

Trotzdem liessen sie es sich nicht nehmen, 1939 die Landesausstellung in Zürich zu besuchen, wo sie (mit Pijama und Zahnbürste im Köfferchen) sogar ein Mal dort übernachteten!

Ti stos esser connectà per agiuntar in commentari
Nagin commentari il mument
Gieri Battaglia
1,201 contribuziuns
14 december 2019
86 guardads
1 like
0 favurit
0 commentari
1 Collecziun
Gia 1,257 documentss associadas cun 1930 - 1939

Collecziuns:

Network:
Sponsurs:
16,186
810
© 2024 FONSART. Tut ils dretgs resalvads. Dissegnà da High on Pixels.