Nus analisain da moda anonimisada las infurmaziuns da noss utilisaders per pudair porscher in meglier servetsch e satisfar a lur basegns. Questa pagina utilisescha er cookies per analisar per exempel las activitads sin la pagina.Vus pudais specifitgar en voss navigatur las cundiziuns d'archivaziun e d'access als cookies.
La pagina tetgala: historiaHelvetica
Schmuggeln: Früher auch in Graubünden verbreitet

Schmuggeln: Früher auch in Graubünden verbreitet

mars 19th, 2024
mas-chalch no 231

Geschmuggelt wurde und wird heute noch weltweit. Vor allem mit Drogen lässt sich viel Geld verdienen.

Auch im Kanton Graubünden war das Schmuggeln verbreitet. Vom allem im Engadin, im Münstertal und im Puschlav. Das Bild zeigt die damals wichtigen Schmuggelrouten. Transportiert von kräftigen Männern (auf teils gefährlichen Wegen) wurden besonders Kaffee, Zigaretten und Tabak.

Ti stos esser connectà per agiuntar in commentari
  • Renata Roveretto

    Guten Tag Herr Gieri Battaglia,

    Ja wie Ihr sagt es geht tüchtig weiter und Dies mit vorallem nicht weniger gefährlichen Hintermänner als der Weg es sein kann.

    Mit freundlichen Grüssen

    Renata

Gieri Battaglia
1,203 contribuziuns
20 mars 2024
19 guardads
0 like
0 favurit
1 commentari
2 Collecziuns
Network:
Sponsurs:
16,516
826
© 2024 FONSART. Tut ils dretgs resalvads. Dissegnà da High on Pixels.