Nus analisain da moda anonimisada las infurmaziuns da noss utilisaders per pudair porscher in meglier servetsch e satisfar a lur basegns. Questa pagina utilisescha er cookies per analisar per exempel las activitads sin la pagina.Vus pudais specifitgar en voss navigatur las cundiziuns d'archivaziun e d'access als cookies.
Maskenschnitzer Toni Tscharner

Maskenschnitzer Toni Tscharner

1969
Heimatwerk, Blätter für Volkskunde und Handwerk, Juni 1969

Toni Tscharner war gelernter Elektromonteur und arbeitete Ende der 1950er-Jahre bei der Luftseilbahn Rhäzüns-Feldis. (Bild links während einer Kontrolle)

Seine Freizeit widmete er vorwiegend dem Stechbeitel sowie dem Kerb- und Schnitzmesser (Bild rechts). Mit Vorliebe stellte er aus Holz Masken her mit fröhlichen und traurigen, lustigen und gruseligen Gesichtern.

In Trans richtete er ein kleines Museum ein mit Gegenständen und Dokumenten aus dem Dorf.

Ti stos esser connectà per agiuntar in commentari
Nagin commentari il mument
Gieri Battaglia
965 contribuziuns
17 zercladur 2022
29 guardads
0 like
0 favurit
0 commentari
3 Collecziuns