Nus analisain da moda anonimisada las infurmaziuns da noss utilisaders per pudair porscher in meglier servetsch e satisfar a lur basegns. Questa pagina utilisescha er cookies per analisar per exempel las activitads sin la pagina.Vus pudais specifitgar en voss navigatur las cundiziuns d'archivaziun e d'access als cookies.
La pagina tetgala: historiaHelvetica
Renania 1949/1950

Renania 1949/1950

fanadur 5th, 2021
Calender per mintga gi

Im CPMG von 1950 (Seite 150) werden u.a. die damaligen Vorstandsmitglieder der RENANIA aufgeführt. Unter ihnen auch der damalige Feldiser Lehrer Hans Luzi, der später ins "Unterland" (in den Kanton St. Gallen) zog.

Im Bündnerland wurden die Schulen halbjährlich geführt. Lehrerinnen und Lehrer arbeiteten in der Regel in einem Zweitberuf: als Landwirt, als Kondukteur, als Hotelangestellter u.s.w.

Viele zogen es aber auch vor, im "Unterland" (Zürich, Basel, Schaffhausen etc.) in eine Ganzjahresschule zu wechseln.

Ti stos esser connectà per agiuntar in commentari
Nagin commentari il mument
Gieri Battaglia
1,202 contribuziuns
7 fanadur 2021
66 guardads
0 like
0 favurit
0 commentari
3 Collecziuns
Network:
Sponsurs:
16,478
819
© 2024 FONSART. Tut ils dretgs resalvads. Dissegnà da High on Pixels.