Nus analisain da moda anonimisada las infurmaziuns da noss utilisaders per pudair porscher in meglier servetsch e satisfar a lur basegns. Questa pagina utilisescha er cookies per analisar per exempel las activitads sin la pagina.Vus pudais specifitgar en voss navigatur las cundiziuns d'archivaziun e d'access als cookies.
La pagina tetgala: historiaHelvetica
Streckenwärters täglicher Ausflug

Streckenwärters täglicher Ausflug

settember, 1972
Charly Bieler
Charly Bieler

Das waren noch Zeiten, als RhB-Haltestellen wie Stugl/Stuls noch bewohnt und bemannt waren. Auch die Zeiten, als der Streckenwärter, wie hier Josef Caviezel, in der Früh mit seiner Draisine von Preda bis Filisur blochte und dabei 750 Höhenmeter zurücklegte, sind längst Vergangenheit.

Mit dem Ende der Draisinen ist ein gutes Stück Tradition verloren gegangen.

Ti stos esser connectà per agiuntar in commentari
Nagin commentari il mument
Charly Bieler
18 contribuziuns
28 schaner 2019
323 guardads
2 likes
0 favurit
0 commentari
0 Collecziun
Gia 1,048 documentss associadas cun 1970 - 1979
Network:
Sponsurs:
16,444
819
© 2024 FONSART. Tut ils dretgs resalvads. Dissegnà da High on Pixels.