Nus analisain da moda anonimisada las infurmaziuns da noss utilisaders per pudair porscher in meglier servetsch e satisfar a lur basegns. Questa pagina utilisescha er cookies per analisar per exempel las activitads sin la pagina.Vus pudais specifitgar en voss navigatur las cundiziuns d'archivaziun e d'access als cookies.
La pagina tetgala: historiaHelvetica
Pension Locher Sargans

Pension Locher Sargans

1900
Unbekannt
Gemeinde Sargans

Die Pension Locher war ein markantes Gebäude auf der Stirnseite der Sarganser Altstadt. Ungewöhnlich für das Städtli verfügte sie über ein ansehliches Grundstück auf dem die Gäste sich erholen konnten. In Sargans ist dieses Gebäude aber als "Gitzigmetzg" bekannt, weil es lange Zeit eine Metzgerei war. Seit vielen Jahren steht das Haus leer, es wächst sogar ein Baum aus dem Dach. Es gibt ein Neubauprojekt für Wohnungen.

Ti stos esser connectà per agiuntar in commentari
Nagin commentari il mument
Gemeinde Sargans
63 contribuziuns
21 fanadur 2023
41 guardads
0 like
0 favurit
0 commentari
2 Collecziuns
Network:
Sponsurs:
16,517
830
© 2024 FONSART. Tut ils dretgs resalvads. Dissegnà da High on Pixels.