Nus analisain da moda anonimisada las infurmaziuns da noss utilisaders per pudair porscher in meglier servetsch e satisfar a lur basegns. Questa pagina utilisescha er cookies per analisar per exempel las activitads sin la pagina.Vus pudais specifitgar en voss navigatur las cundiziuns d'archivaziun e d'access als cookies.
La pagina tetgala: historiaHelvetica
Chalandamarz a Mesocco
Chalandamarz a Mesocco
Sono le prime riprese televisive della RSI che documentano questa festa. Ogni primo giorno di marzo i ragazzi di Mesocco si riuniscono sulla piazza e, suonando i loro campanacci, formano un corteo con alla testa un fantoccio, simbolo dell'inverno e del freddo: il Chalandamarz. La festa termina fuori dal borgo con il rogo del pupazzo.
Questo servizio di Marco Nessi andò in onda il primo marzo 1966 nella trasmissione "Il Regionale".
Ti stos esser connectà per agiuntar in commentari
Nagin commentari il mument
Aspects legals
Infurmaziuns
18,673
896
© 2024 FONSART. Tut ils dretgs resalvads. Dissegnà da High on Pixels.
historiaHelvetica - la pagina tetgala ... Nus avain dapli che mo ina istorgia, nus avain las istorgias da tut quels e quellas che fan e ch’han fatg la Svizra. historiaHelvetica.ch porscha ina survista da la vita quotidiana en Svizra sur passa in tschientaner. Il material d'archiv deriva da las quatter plattafurmas: nossaistorgia.ch, notreHistoire.ch, lanostraStoria.ch e unsereGeschichte.ch.