Nus analisain da moda anonimisada las infurmaziuns da noss utilisaders per pudair porscher in meglier servetsch e satisfar a lur basegns. Questa pagina utilisescha er cookies per analisar per exempel las activitads sin la pagina.Vus pudais specifitgar en voss navigatur las cundiziuns d'archivaziun e d'access als cookies.
La pagina tetgala: historiaHelvetica
Sekundarschüler Domat/Ems

Sekundarschüler Domat/Ems

Viele Primarschülerinnen und Primarschüler traten nach der 6. Klasse in die Sekundarschule über. Einige wenige besuchten die Realschule.

Die Sekundarschulen Domat/Ems waren damals getrennt. Die Knaben besuchten den Unterricht im Schulhaus Tircal. Die Mädchen wurden im obersten Stock des Gemeindehauses von Ordensschwestern unterrichtet.

Das Bild zeigt den "strengen", aber gerechten und konsequenten Sekundarlehrer Gieri Caluori und seine Klasse mit 21 "Buben". Sie wurden später u.a. Elektriker, Schlosser, Polizist, Bauzeichner, Kaufmann, Maler und Lehrer. Und einer wurde sogar ein bekannter Geologe und Hochschulprofessor!

Ti stos esser connectà per agiuntar in commentari
Nagin commentari il mument
Gieri Battaglia
1,202 contribuziuns
3 december 2019
202 guardads
0 like
0 favurit
0 commentari
3 Collecziuns
Network:
Sponsurs:
16,478
819
© 2024 FONSART. Tut ils dretgs resalvads. Dissegnà da High on Pixels.