Nus analisain da moda anonimisada las infurmaziuns da noss utilisaders per pudair porscher in meglier servetsch e satisfar a lur basegns. Questa pagina utilisescha er cookies per analisar per exempel las activitads sin la pagina.Vus pudais specifitgar en voss navigatur las cundiziuns d'archivaziun e d'access als cookies.
La pagina tetgala: historiaHelvetica
Immer mit Krawatte!

Immer mit Krawatte!

1956
Gieri Battaglia

Die meisten männlichen Lehrkräfte unterrichten heutzutage in der Regel locker angezogen. Das war früher anders. Weisses Hemd und Krawatte waren für Lehrer sozusagen obligatorisch. So auch für Lehrer Theus in Domat/Ems. Hier auf einem Bild von 1956 zusammen mit seinen fast 40 Schülerinnen und Schülern.

Ausserhalb des Schulzimmers (auf dem Pausenplatz und auch auf dem Schulweg) rauchte Theus übrigens stets seine geliebte Pfeife.

Ti stos esser connectà per agiuntar in commentari
Nagin commentari il mument
Gieri Battaglia
1,201 contribuziuns
3 december 2019
133 guardads
0 like
0 favurit
0 commentari
2 Collecziuns
Gia 1,574 documentss associadas cun 1950 - 1959

Collecziuns:

Network:
Sponsurs:
16,192
810
© 2024 FONSART. Tut ils dretgs resalvads. Dissegnà da High on Pixels.