Nus analisain da moda anonimisada las infurmaziuns da noss utilisaders per pudair porscher in meglier servetsch e satisfar a lur basegns. Questa pagina utilisescha er cookies per analisar per exempel las activitads sin la pagina.Vus pudais specifitgar en voss navigatur las cundiziuns d'archivaziun e d'access als cookies.
La pagina tetgala: historiaHelvetica
Pizol mit Berghotel Furt und Skilift

Pizol mit Berghotel Furt und Skilift

1950
Unbekannt
Gemeinde Sargans

Der Pizol war und ist ein beliebter Skiberg im Winter und Wanderberg im Sommer für das ganze Sarganserland und auch internationale Gäste. Der Start zum unteren Gaffialift war früher berüchtigt, weil gleich zu Beginn eine ruppige Steigung bestand. Wer da aus dem Lift fiel, "rasierte" nicht selten beim Herunterrutschen auch noch die weiter unten am Lift hängenden Skifahrer. Im Sommer wurden die Bügel ausgetauscht durch lässige Einer-Sessel. Heute existiert der Lift nicht mehr, an seine Stelle trat ein 6er-Sessellift.

Ti stos esser connectà per agiuntar in commentari
Nagin commentari il mument
Gemeinde Sargans
63 contribuziuns
21 fanadur 2023
29 guardads
0 like
0 favurit
0 commentari
4 Collecziuns
Network:
Sponsurs:
16,517
826
© 2024 FONSART. Tut ils dretgs resalvads. Dissegnà da High on Pixels.