Nus analisain da moda anonimisada las infurmaziuns da noss utilisaders per pudair porscher in meglier servetsch e satisfar a lur basegns. Questa pagina utilisescha er cookies per analisar per exempel las activitads sin la pagina.Vus pudais specifitgar en voss navigatur las cundiziuns d'archivaziun e d'access als cookies.
La pagina tetgala: historiaHelvetica
St. Moritz um 1870

St. Moritz um 1870

1870
Fotograf incuntschaint
Peter R. Berry

Der Ort verdankt seine Bedeutung ursprünglich seinen Heilquellen, die seit fast 3'500 Jahren bekannt sind und 1466 v. Chr. das erste Mal geschichtlich erwähnt worden sind. Bereits im Mittelalter wurde St. Moritz während des Sommers von Badegästen besucht. Und dennoch: 1830 lebten nur gerade 200 Einwohner im Ort, damals noch ein Bauerndorf. 1864 war St. Moritz Geburtsort des alpinen Wintertourismus und -sports (1884), Schauplatz von zwei Olympischen Winterspielen (1928 und 1948) sowie zahlreichen Ski- und Bob-Weltmeisterschaften - und wurde zu einem der berühmtesten Kurorte und Wintersportplätze der Alpen.

Ti stos esser connectà per agiuntar in commentari
Nagin commentari il mument
nossaistorgia
313 contribuziuns
29 mars 2024
2 guardads
0 like
0 favurit
0 commentari
1 Collecziun
Gia 818 documentss associadas cun Avant 1900

Collecziuns:

Network:
Sponsurs:
16,534
832
© 2024 FONSART. Tut ils dretgs resalvads. Dissegnà da High on Pixels.